هرچی دلت بخواد!!! هرچی دلت بخواد!!!
درباره ما


به وبلاگ من خوش آمدید

پیوند روزانه

حمل ارسال خرید ماینر از چین
حمل و نقل هوایی چین
قلاده اموزشی شوک دار
الوقلیون

جستجو

"لطفا از کلمات کلیدی برای جستجو استفاده کنید !!!



طراح قالب


Www.LoxBlog.Com

Main

My profile

Log out


هرچی دلت بخواد!!!

همه چی!!!
43
موضوع: <-PostCategory->

اینجا که برایت مینویسم کاغذ است!

کاغذ دنیای من است!

آنجا که سرسبز است،

آنجا که انبوهی از گلهای بهاری روییده است

آنجا که هوا خوب است،

آسمانش هم خیلی صاف است،

شبهایش تا دلت بخواهد کهکشانییست

تو هستی و دنیای زیبای تو، 

اما من!

اینجا منم،

یک ذهن خاکستری و بیرنگ!

آسمانش دود، 

و زمینش خاکستر،

خوب نگاه کن،

پیدا کردنم آنقدرها هم که میگویند سخت نیست،

شب و روزش چندان تفاوتی با هم ندارند،

روزهایش خورشید ندارد

و شبهایش ستاره!

از ماه هم خبری نیست،

سالهاست که پاک کن زندگی

نقش ماه را از آسمان من و دنیایم پاک کرده است،

میشود گفت، عادت کرده ام،  

ببین!

خانه کوچک من ستون ندارد،

الوارهای خانه ام همه پوسیده،

امروز یا فردا...،

همین نزدیکی ها فرو میریزند،

من یک ساحل دارم،

اما ساحل من دریا ندارد،

بیابانی برهوت،

که در آن فقط و فقط یک رد پا میتوانی ببینی،

در گوشه ای تاریک از این برهوت،

نقش قلب را

با استخوانی کشیده ام بر روی سنگ،

سنگ زبر است،

سنگ سرد است،

سنگ سیاه است،

سنگ موجود عجیبی است

که فقط پا ندارد!

گوش هم ندارد!

بعضی ها میگویند حتی چشم هم ندارد!

اما تا دلت بخواهد حرف دارد،

حرف دارد...

شعر دارد،

قصه دارد،

غصه دارد...

درست مثل من،

مثل من که دنیایی از غصه را قصه دارم،

چقدر دنیای من شبیه دنیای توست،  

ببین، مثلا":

دنیای تو درد ندارد،

اما دنیا من درد دارد، 

دنیای من در ندارد،

اما دنیای تو در دارد!

آه که چقدر فاصله ها کم است،

دنیای من دیوار هم ندارد،

چه برسد به اینکه دربان داشته باشد! 

اما کسی هم اجازه ورود ندارد،

درست مثل دنیای تو

که همه اجازه ورود دارند!

فقط گاهی غریبه ای از کنار حصار زندگی ام رد میشود،

آخرین باری که غریبه از آن حوالی می گذشت

حرفی زد،

خوب یادم نیست، جملاتش گنگ بود،

و از صدایش می شد تنها این جمله را شنید،

او گفت:

تو سوخته ای،

دیگر حتی کسی نشانی تو را هم بلد نیست!  

و به رفتن ادامه داد...

خواستم بگویم که مگر کسی از من خبر داشت

که حالا نداشته باشد،

اما بی هوا یاد تو افتادم،

مکث کردم،

حرف در زبانم ماسید!

به زمین خوردم،

مشتی از شن و سنگریزه

به آسمان هدیه کردم، 

و در دل باز آرزو کردم،

میدانی،

دنیای من خوبیش این است

که در آن لااقل آرزو جرم نیست،

هر چقدر دوست داری میتوانی آرزو کنی،

و من به رسم آن سالها

که آسمان دل و دنیایم آبی بود،

و دریای دلم  همیشه طوفانی و خروشان،

آرزویی کردم،

چشمانم را بستم،

نفسی عمیق کشیدم،

و آنگاه آرزو کردم:   

کاش این غریبه زودتر از اینها

به سراغم می آمد...   

دانستم تمام عمر،

منتظر شنیدن این جمله بودم،

و انتظار کشیدنم برای ظهور فرشته ای از اعماق دریچه ی احساس،

از سکوت یک رنگ شب،

بیهوده بوده:   

که من سوخته ام،

دیگر حتی کسی نشانی مرا هم بلد نیست...!

حال مرا دیدی؟

احساس کردی؟

این خاکستری بیرنگ،

هیچ چیز ندارد

که تو بخواهی ببینیش و به آن بیندیشی ،

هیچ چیز،

تنها استخوانی،

سنگی،

و نقش قلبی... 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط :amir & mohammad | لينک ثابت |جمعه 10 بهمن 1393برچسب:,|



موضوعات

لینک دوستان

شیمی
اخبار گیم
هویز دامنه
❤هر چی که دلت بخواد...❤
وبلاگ آبی ها
ردیاب ارزان ماشین
جلو پنجره جک جی 5

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان هرچی دلت بخواد!!! و آدرس hame-dar-hame.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی


آرشیو دفتر

بهمن 1393


نویسنده وبلاگ :

amir & mohammad

آمار سایت
كاربران آنلاين: نفر
تعداد بازديدها:
RSS

کد های جاوا

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 48
بازدید کل : 5838
تعداد مطالب : 57
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1


كد موسيقي براي وبلاگ


Copyright by © www.LoxBlog.Com & Sharghi.net & NazTarin.Com